iPhone Szerviz Fönt
Utolsó frissítés: 2019 július 15, hétfő
Gyorskeresés
Online ügyfélszolgálat

My status
Termékeink
Termékek ár szerint
Információk

     APPLE SZERVÍZ (iPhone, iPad, iPod, Mac)



     MOBELTELEFON, TÁBLAGÉP SZERVIZ



     LAPTOP SZERVIZ



     Általános szerződési feltételek



     Szállítási és fizetési információk



     Vásárlási információk



     Adatvédelmi szabályzat



     Elérhetőség, Nyitvatartás



     Legfrissebb Hírek



     Linkek


Általános szerződési feltételek

A GSM Diszkont Kft. ( diszkontgsm.hu ) online áruházában elektronikus úton megrendelést adó vásárlók részére

1. Általános rendelkezések

A GSM Diszkont Kft. (4024 Debrecen, Csapó utca 6., Adószám: 23904589-2-09, Cégjegyzékszám: 09-09-023006) – a továbbiakban diszkontgsm.hu   – mobiltelefonok, táblagépek, Apple készülékek (iPhoneok, iPadek, iPodok, Macbookok és iMacek) és az ezekhez tartozó kiegészítők házhoz szállítását végzi. A diszkontgsm.hu interneten elérhető termékkatalógusa ezen termékeket kínálja eladásra. A webáruházban történő elektronikus rendeléssel az alábbi feltételek szerint szállítási szerződés jön létre a gsmdiszkont.hu és a rendelést leadó magánszemély vagy cég – a továbbiakban Megrendelő – között. A megrendelő a rendelés véglegesítésekor, annak leadásával fogadja el e szerződés feltételeit. A diszkontgsm.hu kijelenti, hogy mind a webáruház működtetéséhez, mind a termékek értékesítéséhez, mind pedig a kiszállítási tevékenység végzéséhez az összes jogszabályban előírt szakhatósági engedéllyel rendelkezik.

 

2. Szerződő felek azonosítása

A vásárlási szerződés a gsmdiszkont.hu, mint eladó, és a Megrendelő, mint vevő között jön létre. A GSM Diszkont Kft. csak a gsmdiszkont.hu oldalon, a cég nevével és adataival jól felismerhetően azonosított internetes katalóguson keresztül leadott rendelésekért felel.

Megrendelő a regisztrációs adatlap kitöltésével adja meg vásárlási adatait, amelyeket minden egyes rendelés leadásánál lehetősége van módosítani, a GSM Diszkont Kft. ezeknek megfelelően teljesíti a megrendelést és állítja ki a számlát. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő károkért minden felelősség a Megrendelőt terheli. A GSM Diszkont Kft. a nyilvánvalóan hibás vagy hamis regisztrációt jogosult törölni, továbbá kétség esetén a Megrendelő valódiságát jogosult ellenőrizni.

Megrendelő e szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

 

3. Árak

A terméklistában és a termékek adatlapján feltüntetett ár az adott termék bruttó fogyasztói ára, amelynek érvényessége kizárólag az adott megjelenés időpontjában készleten lévő és ezért megrendelhető termékekre vonatkozik. Amennyiben a megrendelő megrendelést ad le egy termékre, úgy a gsmdiszkont.hu kötelezi magát, hogy a kiválasztott terméket a megrendeléskor érvényes fogyasztói áron szállítja ki Megrendelőnek. Ezt az árat a megrendelésre küldött visszaigazolás tartalmazza.

 

4. Számlázás

Cégünk mobiltelefonok, táblagépek adás-vételével foglalkozik. Az oldalon találhatóak használt, és esetleg új, készülék, amelynek a beszerzése magánszemélyektől történik.  Ezekre a termékekre viszonteladóként ezen tevékenységükre az Áfa-törvény XVI/2. alfejezetének rendelkezéseit alkalmazzuk, miszerint a kiállított számla 0% áfát tartalmaz, mely költségként elszámolható, de áfa visszaigénylésre nem jogosítja. Az új készülékekről 27%-os Áfás számlát tudunk kiállítani. Áfá-s számla igényét kérjük a rendelés leadásánál jelezze. Utólagos módosításra sajnos nincs lehetőség. Ezt nem csak költségként lehet elszámolni, ebből az áfa összege is visszaigényelhető. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a készülékek beszerzése külön megrendelésre történik.

Felhívjuk kedves céges Megrendelőink figyelmét, számlaigény esetén az adószám mező kitöltése kötelező. Ezt az adatot 2013.01.01-jétől kötelező a számlán feltüntetni. Számlát csak adószám megadásával tudunk kiállítani.

Az esetleges készlethiányért, várokozási időért vagy az ebből eredő kellemetlenségek miatt megértésüket kérjük.

 

5. A diszkontgsm.hu felelősségvállalása

A webáruház működésével kapcsolatos tudnivalók a kiszállítással és a fizetéssel kapcsolatos tudnivalók a Szállítási és fizetési információk menüpontban olvashatók.  A diszkontgsm.hu vállalja, hogy a fent jelzett dokumentumban leírtakat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesüléséért mindent elkövet. Késedelmes teljesítés esetén a gsmdiszkont.hu felelősséget nem vállal.

 

6. A Megrendelő felelősségvállalása

Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés leadása részéről ajánlatnak minősül, melyhez kötve van. Megrendelő rendelése(i) jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik.

Megrendelő vállalja, hogy az általa jóváhagyott rendelésekben megrendelt árut tartalmazó küldemények átvételéről és kifizetéséről gondoskodik az általa választott fizetési módnak megfelelően. Amennyiben a küldemény kézbesítése a Megrendelő hibájából meghiúsul, úgy a megrendelés összegének 20%-át, mint kezelési, csomagolási és szállítási költséget, a Megrendelő megtéríti az gsmdiszkont.hu számára.

 

7. A szerződés hatálya

Jelen szerződés a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba, és a megrendelés teljesülésével zárul le. Folyamatos rendelés esetén a szerződés mindaddig hatályban marad, amíg felek összes egymással szembeni követelése nem teljesül.

A diszkontgsm.hu rendszere minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító számot ad, melyet a jóváhagyást követő oldalon, illetve a megrendelő által megadott címre küldött rendelésigazoló e-mailben közöl. Csak a rendelésazonosítóval rendelkező megrendelés érvényes.

A megrendelést a gsmdiszkont.hu a leadást követően haladéktalanul, de legfeljebb egy órán belül igazolja vissza. A vásárlási szerződés a visszaigazolással jön létre. Amennyiben a megrendelést a gsmdiszkont.hu egy órán belül nem igazolja vissza, úgy a megrendelő az ajánlati kötöttsége alól mentesül.

A megrendelő a megrendelt termékek átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, kivéve, ha a megrendelt és kiszállított áru természete a visszaszolgáltatást nem teszi lehetővé.

Elállás esetén a gsmdiszkont.hu köteles a sérülésmentesen, hiánytalanul, bontatlan csomagolásban visszaszolgáltatott termék(ek) ellenértékét a visszaszolgáltatást követő nyolc napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása miatt felmerült költségeket megrendelő viseli.

 

8. Adatkezelés

A diszkontgsm.hu látogatói a regisztráció során megadják személyes adataikat (név, cím, telefon, e-mail, stb). Ezeket az adatokat a gsmdiszkont.hu kizárólag a megrendelések végrehajtása érdekében tárolja. A gsmdiszkont.hu ügyfélszolgálata szükség esetén, kizárólag a kapcsolatfelvétel céljából használja az adatokat és a szállításhoz. A gsmdiszkont.hu semmilyen körülmények között nem továbbítja ügyfeleinek adatait harmadik személy részére.

 

9. Fizetés

A fizetés történhet:

  • a helyszínen készpénzzel, Diszkont GSM, 4024 Debrecen Csapó u. 6.sz.
  • az online vásárlás során banki átutalással,
  • utánvéttel, ebben az esetben Ön a termék vételárát a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak. (legfeljebb bruttó 300.000 Ft-ig.)

A Diszkont GSM a megrendelt terméket minden esetben – ideértve a készpénzes fizetést is – számlával szállíttatja ki a megrendelő nevére és címére. Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég), és megbízottja (átvevő) útján veszi át a terméket, akkor a számla az átvevőnek kerül átadásra, a Diszkont GSM a szállítást követően eredeti számlát nem állít ki a megrendelésről.

 

10. Visszavásárlási garancia

A Diszkont GSM bizonyos keretek között visszavásárlási garanciát vállal – a visszavásárlási garancia alapján az átvételtől számított naptól vállalja a termék visszavételét és a kifizetett vételár visszatérítését. A visszavásárlás feltétele, hogy az eszköz hiánytalanul (készülék, tartozékok, nyomtatványok), eredeti csomagolás megbontása nélkül, ép állapotban (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. nélkül) visszaszolgáltatásra kerüljön.

A visszavásárlási garancia érvényesítéséhez az értékesítést igazoló számlát vagy nyugtát szükséges bemutatni.

 

11. Kiszállítás

A megrendelt termék kiszállítása kérhető*:

Magyarország egész területén tetszőleges címre (pl. otthonra, munkahelyre)

* Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég) a kiszállítási cím kizárólag a cégjegyzékben szereplő, bejegyzett székhely vagy telephely adható meg.

Kiszállítás megadott címre:

A megrendelést és a hozzá tartozó dokumentumokat az apple4you megbízott partnere, a Royal-Sprint futárszolgálat szállítja ki a megrendelő által választott időpontban, munkanapon 8 és 17 óra között.

A Royal-Sprint futárszolgálat által történő szállítás esetén a pontos időpontról és a kiszállítás folyamatának állapotáról a Royal-Sprint futárszolgálat diszpécsereinél tud érdeklődni az alábbi telefonszámokon: 0620/216-3606, 0630/216-3606, 0670/216-3606, vagy 061/216-3606.

A futár a kiszállítást két alkalommal – a választott időpontban és az azt követő munkanapon – is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor az értesítő szerint a megrendelt termék leadásra kerül a helyi postahivatalba, ahol 5 munkanapon belül vehető át.

 

12. Garancia (jótállás)

Az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően a forgalomba hozó (gyártó/importőr), mint jótállásra kötelezett, az új eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számított 3 évig garanciát vállal, melyből 1 év teljeskörű, 2 év pedig szoftveres garancia – melynek teljesítése a forgalmazót terheli. A vásárlót a Ptk. 305-311/A. §-ban meghatározott jogok és kötelezettségek is megilletik.

A jótállási jegyet személyes átvétel esetén üzletünk (Debrecen, Csapó utca 6.) munkatársa által, illetve üzletünk címére postai úton elküldve érvényesíthető.

A vásárló a jótálláson kívül szavatossági igényként is érvényesítheti jogait.

  • a jótállás terhére bejelentett, meghibásodott terméket javításra, bevizsgálásra csak az érvényes, a termékhez tartozó, és a forgalomba hozatalt igazoló jótállási jegy vagy az értékesítést igazoló számla
  • a szavatosság terhére bejelentett, meghibásodott terméket javításra, bevizsgálásra csak az értékesítést igazoló számla egyidejű átadása mellett fogad el, és továbbít a jótállásra vagy szavatosságra kötelezett márkaszervizébe.
  •  

13. Panaszkezelés rendje

A diszkontgsm.hu célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a mindenkori ügyfélszolgálati telefonszámon, vagy a diszkontgsm@gmail.com e-mail címen, vagy postai levél útján is közölheti. A diszkontgsm.hu a panaszokat legkésőbb azok beérkezésétől számított 3 munkanapon belül kivizsgálja, és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Megrendelőt a vizsgálat eredményéről, valamint arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak Megrendelő rendelkezésére.

A jelen szerződésben és a kapcsolódó dokumentumokban nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok az irányadók.

Folytatás
Vásárlási útmutató
Vásárlási Útmutató
Legkedveltebbek
created by  O.F.Y. osCommerce for You - webáruház készítés
Powered by osCommerce