iPhone Szerviz Fönt
Utolsó frissítés: 2019 július 16, kedd
Gyorskeresés
Online ügyfélszolgálat

My status
Termékeink
Termékek ár szerint
Információk

     APPLE SZERVÍZ (iPhone, iPad, iPod, Mac)



     MOBELTELEFON, TÁBLAGÉP SZERVIZ



     LAPTOP SZERVIZ



     Általános szerződési feltételek



     Szállítási és fizetési információk



     Vásárlási információk



     Adatvédelmi szabályzat



     Elérhetőség, Nyitvatartás



     Legfrissebb Hírek



     Linkek


Vásárlási információk

 

Regisztráció, belépés

Az áruházunkban történő vásárláshoz NEM KÖTELEZŐ REGISZTRÁLNI, azonban többszöri vásárlás esetén ajánlott, hiszen a regisztráció előnye, hogy nem kell minden egyes vásárlásnál újra és újra megadni az adatokat.
Ha regisztrálni szeretne, akkor a Bejelentkezés menüpontra kattintva meg kell adnia személyes adatait: nevét, e-mail címét és a jelszavát. Egy e-mail címmel csak egy regisztráció végezhető el. A regisztráció elküldésekor rendszerünk küldd egy email-t az Ön által a regisztráció során megadott e-mail címre, amelyben a regisztráció érvényesítését tartalmazó információkat kap. Erre azért van szükség, hogy elkerüljük a téves, vagy a mások által tréfának szánt regisztrálásokat. Az érvényesítésre 5 nap áll rendelkezésére. Ha a regisztrációját megfelelően érvényesítette az e-mailben lévő link követésével, akkor ezután már bármikor lehetősége van rendelést leadni áruházunkban. Regisztráció – és bejelentkezés után –"Személyes beállítások"  módisíthatók a Szállítási és Számlázási adatok.
 
Ügyfélszolgálatunk nem jogosult semmilyen személyes adatba való betekintésre vagy módosításra, azt kizárólag a felhasználó teheti meg.
HA MÁR REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓNK, akkor vásárlás előtt, a Bejelentkezés menüpontban jelentkezzen be az oldalra adataival. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor kattintson az “Elfelejtette jelszavát ? Kattintson ide.” gombra, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer elküldi a jelszót a regisztrált e-mail címre.
 

Hogyan léphet kapcsolatba velünk?

A weboldalon az “Vevőszolgálat” menüpontban, email-ben a diszkontgsm@gmail.com email címen, telefonon a +36 (70) 775 0760 vagy a +36 (20) 542 9687 számon, vagy személyesen debreceni üzletünkben: Diszkont GSM, 4024 Debrecen, Csapó utca 6.

Termékek árai

A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Áraink bruttó árak. Az árak frissítése folyamatos, egy adott termék bármikor felkerülhet a választékba, vagy lekerülhet onnan, illetve egy adott termék ára a nap bármely szakában változhat. Áfá-s számla igényét kérjük a rendelés leadásánál jelezze. Utólagos módosításra sajnos nincs lehetőség.

Megrendelés leadása

Megrendelésnél választhatja a regisztráció nélküli vásárlást, a regisztrálás illetve regisztrált vásárlóként a bejelentkezés között.
A véglegesítés után a rendszer automatikus visszaigazoló email-t küld Önnek, a megadott e-mail címére.A megrendelés leadása és annak visszaigazolása a vásárlási szerződés létrejöttét jelenti a megrendelő és diszkontgsm.hu között. Ezen vásárlási szerződést az Általános szerződési feltételek menüpontban elolvashatja.

Elküldött és visszaigazolt megrendelés visszavonása

Amennyiben a leadott megrendelés visszaigazolásakor derül ki, hogy elgépelés vagy rossz adatbevitel történt a vásárló részéről (pl. helytelen szállítási cím, vagy rossz rendelt termék mennyiség), úgy abban az esetben vevőszolgálaton keresztül van lehetősége az észrevett hibák korrigálására.

Rendelések teljesítése

Az egyes szakaszok között oda-vissza is léphet, illetve bármikor megszakíthatja a megrendelés feladását. A megrendelésed feladása után egy automatikus emailt kap, amiben részletesen fel van tüntetve a megrendelt áru és a szállítási, számlázási cím. A megrendelést 24-48 órán belül feldolgozzuk ez függ a bolt forgalmától. A szállítás megkezdéséről e-mailben és telefonon is tájékoztatunk!

Vásárlástól való elállás joga

Az áru kézhezvételétől számított 8 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a rendeléstől való elállásra (a megvásárolt áru visszaküldésére). Az elállási igényt legkésőbb a rendelés átvétele utáni 8. munkanap végén kell elküldenie ügyfélszolgálatunkra. Az elállást a vásárló nem köteles megindokolni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni, de az elállás elfogadása esetén a rendelés teljes összege visszafizethető a vásárló részére (a szállítási díjat is beleértve). Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. A sértetlenséget nem zárja ki a felbontott külső csomagolás. Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes időpont egyeztetés után. Vagy lehetőség van az elállás érvényesítésére a következő rendelés kiszállításánál is. Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után a különbözeti összeg elszámolása készpénzben történik, legfeljebb az elállás elfogadásától számított 15 napon belül.

Az elállás érvényesítéséhez kérjük, keresse meg ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeink bármelyikén, és ott segítenek Önnek a lebonyolításban. Ezzel párhuzamosan fontos, hogy az elállás tényét írásban (e-mail, fax, postai levél) is jelezze!

Felhívjuk azonban vásárlóink figyelmét, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, mert minden olyan esetben, amikor a vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás vagy használhatatlan áruk cseréjéről.

Jótállás, reklamáció

Megrendelőt (vásárlót) az ide vonatkozó rendeletek és jogszabályok alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jogot a gsmdiszkont.hu mint forgalmazó gyakorolja. A szavatosság alapján a hibás nem használható termékeket a megrendelő nem köteles átvenni. A szavatossági igény jelezhető az áru átvételekor jelezhető és érvényesíthető. Amennyiben a szavatossági probléma a termék használatba vételekor derül csak ki, azt a vásárló utólag is jelezheti áruházunknak, az ügyfélszolgálatunknak küldött bejelentés formájában.

Amennyiben a vásárlása során bármilyen további panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük jelezze e-mailben a diszkontgsm@gmail.com címen vagy telefonon a +36 (70) 775 0760-as számon. Ha ezen az úton nem sikerült panaszát érdemlegesen megoldanunk, úgy forduljon az alább felsorolt felügyeletei szerveinkhez:

Felügyeleti szerveink és jogorvoslati lehetőségek:

Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

34024 Debrecen, Szent Anna u. 36. 06 (52) 533 924

Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett Működő Békéltető Testület 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15. 06 (52) 500 710

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)

1125 Budapest Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., www.naih.hu

Fizetés

A fizetés történhet:

  • a helyszínen készpénzzel, Diszkont GSM, 4024 Debrecen Csapó u. 6.sz.
  • az online vásárlás során banki átutalással,
  • utánvéttel, ebben az esetben Ön a termék vételárát a kézbesítéskor készpénzben fizeti meg a Szállítónak. (legfeljebb bruttó 300.000 Ft-ig.)

A Diszkont GSM a megrendelt terméket minden esetben – ideértve a készpénzes fizetést is – számlával szállíttatja ki a megrendelő nevére és címére. Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég), és megbízottja (átvevő) útján veszi át a terméket, akkor a számla az átvevőnek kerül átadásra, a Diszkont GSM a szállítást követően eredeti számlát nem állít ki a megrendelésről.

Visszavásárlási garancia

A Diszkont GSM bizonyos keretek között visszavásárlási garanciát vállal – a visszavásárlási garancia alapján az átvételtől számított naptól vállalja a termék visszavételét és a kifizetett vételár visszatérítését. A visszavásárlás feltétele, hogy az eszköz hiánytalanul (készülék, tartozékok, nyomtatványok), eredeti csomagolás megbontása nélkül, ép állapotban (pl. mechanikai sérülés – karc, törés stb. nélkül) visszaszolgáltatásra kerüljön. A visszavásárlási garancia érvényesítéséhez az értékesítést igazoló számlát vagy nyugtát szükséges bemutatni.

Kiszállítás

A megrendelt termék kiszállítása kérhető*:

Magyarország egész területén tetszőleges címre (pl. otthonra, munkahelyre)

* Amennyiben a megrendelő nem magánszemély (pl. cég) a kiszállítási cím kizárólag a cégjegyzékben szereplő, bejegyzett székhely vagy telephely adható meg.

Kiszállítás megadott címre:

A megrendelést és a hozzá tartozó dokumentumokat a GSM Diszkont Kft megbízott partnere, a Royal-Sprint futárszolgálat szállítja ki a megrendelő által választott időpontban, munkanapon 8 és 17 óra között.

A Royal-Sprint futárszolgálat által történő szállítás esetén a pontos időpontról és a kiszállítás folyamatának állapotáról a Royal-Sprint futárszolgálat diszpécsereinél tud érdeklődni az alábbi telefonszámokon: 0620/216-3606, 0630/216-3606, 0670/216-3606, vagy 061/216-3606.

A futár a kiszállítást két alkalommal – a választott időpontban és az azt követő munkanapon – is megkísérli, amennyiben a kézbesítés sikertelen, a helyszínen értesítést hagy. Ha az ismételt kézbesítés sem jár sikerrel, akkor az értesítő szerint a megrendelt termék leadásra kerül a helyi postahivatalba, ahol 5 munkanapon belül vehető át.

 

Garancia (jótállás)

Az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendeletben foglaltaknak megfelelően a forgalomba hozó (gyártó/importőr), mint jótállásra kötelezett, az új eszközökre az értékesítéstől (online megrendelés esetén az átvételtől) számított 3 évig garanciát vállal, melyből 1 év teljeskörű, 2 év pedig szoftveres garancia – melynek teljesítése a forgalmazót terheli. A vásárlót a Ptk. 305-311/A. §-ban meghatározott jogok és kötelezettségek is megilletik.

A jótállási jegyet személyes átvétel esetén üzletünk (Debrecen, Csapó utca 6.) munkatársa által, illetve üzletünk címére postai úton elküldve érvényesíthető.

A vásárló a jótálláson kívül szavatossági igényként is érvényesítheti jogait.

  • a jótállás terhére bejelentett, meghibásodott terméket javításra, bevizsgálásra csak az érvényes, a termékhez tartozó, és a forgalomba hozatalt igazoló jótállási jegy vagy az értékesítést igazoló számla
  • a szavatosság terhére bejelentett, meghibásodott terméket javításra, bevizsgálásra csak az értékesítést igazoló számla egyidejű átadása mellett fogad el, és továbbít a jótállásra vagy szavatosságra kötelezett márkaszervizébe.
Folytatás
Vásárlási útmutató
Vásárlási Útmutató
Legkedveltebbek
created by  O.F.Y. osCommerce for You - webáruház készítés
Powered by osCommerce